Konversio-opit uusiksi

Verkkokauppiaan tavoitteena on myydä mahdollisimman paljon tuotteita hyvällä katteella niin, että markkinointikustannukset pysyvät kurissa. Yhtenä ratkaisuna on toteuttaa digimarkkinointia kanavissa, jotka ovat mahdollisimman tehokkaita, jolloin markkinointi konvertoituu myynniksi mahdollisimman usein. Jatka lukemista ”Konversio-opit uusiksi”

HAO: Evästeiden käyttämiseen ei aina tarvita suostumusta

Helsingin hallinto-oikeus on tehnyt 8.4.2021 kaksi päätöstä evästeiden tallentamiseen liittyen. Silmäilin näitä päätöksiä. Päätösten sivutuotteena saatiin mustaa valkoisella, että suostumusta evästeiden tallentamiseksi ei tarvitse aina kysyä. Jatka lukemista ”HAO: Evästeiden käyttämiseen ei aina tarvita suostumusta”

HKO: Mitä, miten, onko tärkeää?

Tulipa kirjoitettua hakukoneoptimoinnista (HKO) osuvasti tuolla työpaikan puolella. En malta olla jakamatta kirjoitustani tässä blogissani vastoin hakukoneoptimoinnin sääntöä, jonka mukaan omaperäisyys on tärkeää. Olkoon tämä vaikka kasvuhakkerointia, joka ajaa hakukoneoptimoinnin edelle. Jatka lukemista ”HKO: Mitä, miten, onko tärkeää?”

Lahjakorttien ALV neljällä tavalla

Lahjakorttien arvonlisäverotus yhtenäistyi EU:n alueella 1.1.2019. Maksua vastaan annetut lahjakortit voivat olla jatkossa joko luovutusseteleitä, yksikäyttöarvoseteleitä tai monikäyttöarvoseteleitä. Ilmaiseksi annetut lahjakortit ovat alennuskuponkeja, joita koskee omat sääntönsä. Jatka lukemista ”Lahjakorttien ALV neljällä tavalla”