Konversio-opit uusiksi

Verkkokauppiaan tavoitteena on myydä mahdollisimman paljon tuotteita hyvällä katteella niin, että markkinointikustannukset pysyvät kurissa. Yhtenä ratkaisuna on toteuttaa digimarkkinointia kanavissa, jotka ovat mahdollisimman tehokkaita, jolloin markkinointi konvertoituu myynniksi mahdollisimman usein. Jatka lukemista ”Konversio-opit uusiksi”

HAO: Evästeiden käyttämiseen ei aina tarvita suostumusta

Helsingin hallinto-oikeus on tehnyt 8.4.2021 kaksi päätöstä evästeiden tallentamiseen liittyen. Silmäilin näitä päätöksiä. Päätösten sivutuotteena saatiin mustaa valkoisella, että suostumusta evästeiden tallentamiseksi ei tarvitse aina kysyä. Jatka lukemista ”HAO: Evästeiden käyttämiseen ei aina tarvita suostumusta”

Integraatioissa maltti on valttia

Asiakkaani kyseli alustavasti rajapinnasta, joka juttelisi Clover Shopin ja Netvisorin välillä. Asiakkaani verkkokaupassa on Clover Shop -ohjelmisto ja varastomyymälässä Netvisor-palvelu. Tällä hetkellä hän lisää jokaisen tuotteen erikseen Clover Shoppiin ja Netvisoriin. Jatka lukemista ”Integraatioissa maltti on valttia”

Prinetti loppuu, mitäs sitten?

Prinetti API näki päivänvalon vuoden 2006 alkukeväästä ja toi jo kasvunsa aloittaneelle verkkokauppa-alalle mahdollisuuden integroida pakettikorttien tulostamisen helposti verkkokauppa-alustaan. Prinetin suosiota ei Posti varmaankaan osannut edes ennustaa, minkä vuoksi viime vuosina Prinetin yksi tunnetuista piirteistä olikin hitaus – se oli tavallaan oman suosionsa uhri. Jatka lukemista ”Prinetti loppuu, mitäs sitten?”