Kirjoitin asiakkaalleni viestin hakukoneoptimoinnista, kävijäseurannasta ja kohdennetusta digimarkkinoinnista. Kaikki lähti siitä, että asiakkaani kertoi tehneensä hakusanojen optimointia konsultoituaan digimarkkinoinnin ammattilaista. Jatka lukemista ”Digimarkkinoinnin tulevaisuus 2025-2030”
Kategoria: Hakukoneoptimointi
HKO: Mitä, miten, onko tärkeää?
Tulipa kirjoitettua hakukoneoptimoinnista (HKO) osuvasti tuolla työpaikan puolella. En malta olla jakamatta kirjoitustani tässä blogissani vastoin hakukoneoptimoinnin sääntöä, jonka mukaan omaperäisyys on tärkeää. Olkoon tämä vaikka kasvuhakkerointia, joka ajaa hakukoneoptimoinnin edelle. Jatka lukemista ”HKO: Mitä, miten, onko tärkeää?”
Hakukoneoptimointia neljällä tavalla
Hakukoneoptimointi (SEO) on joustava käsite. Joku ymmärtää niin, että avainsanat ovat hakukoneoptimointia ja joku toinen ymmärtää niin, että yrityksen kaikki toiminta on hakukoneoptimointia. Jatka lukemista ”Hakukoneoptimointia neljällä tavalla”
Asiakashankintaa parhaimmillaan
Asiakkaani lähes 10 vuoden takaa pohti ns. vanhan juhdan päivittämistä uuteen Clover Shoppiin. Asensin hänelle uuden ohjelmiston koekäyttöä varten. Seuraavana päivänä hän täräytti aika pahan kysymyksen hakukoneoptimoinnista. Jatka lukemista ”Asiakashankintaa parhaimmillaan”
Hakukoneoptimoinnilla on optimipiste
Hakukoneoptimointi on tärkeää, mutta ei aina järkevää. Ennen hakukoneoptimoinnin aloittamista on tiedettävä, miksi optimoidaan, mitä optimoidaan ja miten optimoidaan. Hakukoneoptimoinnin määrälle on olemassa tietty taloudellisesti järkevä taso. Harvassa ovat ne yritykset, jotka ovat sen löytäneet. Jatka lukemista ”Hakukoneoptimoinnilla on optimipiste”