Ilman poistaminen toimituskuluista

Luottamuspula on yksi yleisimmistä verkkokaupan ostoskorin hylkäämiseen johtavista syistä. Toimituskuluissa oleva ilma on yksi luottamuspulaan johtavista syistä. Jos verkkokaupan asiakas tietää, että hänen tilauksensa voidaan toimittaa postipakettina 15 eurolla, mutta valittavissa on vain 25 euron postipaketti, niin kaupat ovat kiven alla. Jatka lukemista ”Ilman poistaminen toimituskuluista”

Integraatioissa maltti on valttia

Asiakkaani kyseli alustavasti rajapinnasta, joka juttelisi Clover Shopin ja Netvisorin välillä. Asiakkaani verkkokaupassa on Clover Shop -ohjelmisto ja varastomyymälässä Netvisor-palvelu. Tällä hetkellä hän lisää jokaisen tuotteen erikseen Clover Shoppiin ja Netvisoriin. Jatka lukemista ”Integraatioissa maltti on valttia”

Prinetti loppuu, mitäs sitten?

Prinetti API näki päivänvalon vuoden 2006 alkukeväästä ja toi jo kasvunsa aloittaneelle verkkokauppa-alalle mahdollisuuden integroida pakettikorttien tulostamisen helposti verkkokauppa-alustaan. Prinetin suosiota ei Posti varmaankaan osannut edes ennustaa, minkä vuoksi viime vuosina Prinetin yksi tunnetuista piirteistä olikin hitaus – se oli tavallaan oman suosionsa uhri. Jatka lukemista ”Prinetti loppuu, mitäs sitten?”

Totuus toimituskulujen ALV:stä

Toimituskulujen arvonlisävero on jatkuva keskustelunaihe vuodesta toiseen. Viimeksi sitä käytiin maaliskuun puolessa välissä Facebookin Verkkokauppiaat-ryhmässä.

Keskusteluissa nousee usein tapetille, että Posti myy tiettyjä kuljetuspalveluja verottomasti. Verkkokauppiaat haluaisivat läpilaskuttaa ne asiakkailleen asti. Tämä ei valitettavasti ole sallittua. Jatka lukemista ”Totuus toimituskulujen ALV:stä”